srijeda, 2. svibnja 2012.

Limunada s jagodama

U redu za objavu stoji nekoliko recepata...A ''radno vrijeme'' se polako bliži kraju :)
Između ostalog tu je, čokoladni vijenac koji sam napisala do pola, a onda sam negdje izgubila papir gdje tokom izrade zapisivala sastojke za kremu; panna cotta koju sam radila ovaj vikend, nekoliko namaza i moj najdraži napitak :  limunada s jagodama. :)
                                                              
Da moram odabrati jedno piće koje želim piti do kraja života - bez imalo razmišljanja, 
to bi bilo to, tako da nije ni čudo što sam se odlučila baš za ovaj recept! :) 


Jagode su definitivno moje najdraže voće i imam mali problem kad je o njima riječ.
Naime, već sam nekoliko puta pokušala napraviti desert s njima, ali počnem ih jesti čim ih izvadim iz frižidera :) Jednostavno se ne mogu suzdržati!


S ovom limunadom je slučaj bitno drugačiji jer je ona gotova za 5 minuta pa se uspijem othrvati toj crvenoj slatkoj napasti :)


Ne kaže se uzalud da je najjednostavnije ponekad i najbolje! Ova limunada to i dokazuje :) 
2 - 3 sastojka, nekoliko minuta  i nakon toga...čista uživancija... 


Sastojci :

200 grama jagoda
4-5 limuna
½ - 1 litra vode
Par žlica domaćeg vanilin šećera
 (ili običnog šećera)

Jagode ispasirajte u pire, ali ostavite nekoliko komadića sa strane koje ćete sitno narezati i kasnije ubaciti u svaku čašu. Limunovom soku dodajte šećer, sve dobro promiješati da se šećer rastopi i doliti vode po vlastitoj želji. Na kraju dodajte pire od jagoda i nasjeckane jagode, par kockica leda i poslužite. Ukoliko želite pire možete poslužiti i posebno pa da si svatko stavi koliko želi.


*mala napomena : nemojte da vas ograničavaju količine. Ukoliko volite jako slatku limunadu dodajte još šećera, ili malo oduzmite ako ste fan prirodnije verzije, dodajte više jagoda, manje jagoda...kako god vam paše... Količine su optimalne, i kao i obično, nemaju ništa protiv promjene :)

Broj komentara: 40:

  1. radila sam prošle godine limunadu sa borovnicama, bila je divna, a jagodice inače volim ppiti sa muškatom žutim, maceriram ih u vinu a onda ga pijemo takvog...mmm, ovo tvoje moram probati.. iako čini mi se da sam možda i ovo skemijala jednom, tko će ga znat.. divno, i jako lijepe, nježne fotografije! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja sam prošlo ljeto radila limunadu s borovnicama :)
    Nisam ih probala sa muškatom, ali zapamtit ću tu opciju, sigurna sam da je to divno.
    Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je, pravo osvjezenje. Slike su predivne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotke :). I ja volim jagode, tako, da čemo ovaj recept sigurno probati. Šta se tiče tvog lističa na koji pišeš recepte, jao ista priča kod mene. Nešto napišem, nešto ne i onda razmišljam šta još treba, gledam po stanu kdje sam listič(e) pustila...jao...:)! Dragi mi je rekao, da če mi kupiti veliku bilježnicu :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam počela pisati u bilježnicu, ali kako sam senilna onda zaboravljam :)
      i kad radim kolače većinu toga radim napamet, po osjećaju, pa usput zapisujem da bih kasnije znala recept točno napisati na blogu. i naravno, uvijek izgubim te papire :)

      Hvala :)

      Izbriši
  5. super, super, uvijek dobro došlo pićence, pogotovo sad. Krasne su ti fotke i kompozicija na njiha, baš lagano, ljetno, nježno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i težila sam takvoj atmosferi na fotografijama..da budu nekako okupane suncem :)

      Hvala ti puno :)

      Izbriši
  6. E što su fotkeeee dobreee!!!
    I limunada, ofkors. Stižu jagode, ima da pravim!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna osvezavajuca limunada. Slike su takodje prelepe. Topli pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam limunadu i samu, ali s dodacima drugog voća je fantastična. Pravila sam je s kupinama i mentom, sad kad smo u sezoni jagoda probam i ovako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, mora da je s kupinama i mentom savršena :)

      Izbriši
  9. Jao i ja gubim papriće.Prvo se igram jure i traže sa njima a kad ih nadjem treba mi odredjeno vreme da se setim od čega su pošto nema naziva. :) Onda se igram pogadjanja po sastojcima. :) Sveska je dobra ideja, :)
    Limunada mi se jako dopada a i Nevenina ideja sa vinom.Mljac :) Pravim u što skorije vreme. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bas sam prepisala sa neta jedan fini recept za limunadu od jagoda i rabarbare... Jedva cekam da ju probam, a probacu i ovu tvoju jer su i meni jagodice omiljeno voce! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ideju o rabarbari mogu slobodno pospremiti u ladicu, ne mogu ju nigdje nabaviti :)

      Izbriši
  11. divno, isprobat ću ga danas, sastojici su mi na dohvat ruke!

    OdgovoriIzbriši
  12. Limunada je moje omiljeno bezalkoholno piće, a ideja o dodatku jagoda ili nekog drugog voća je fantastična. Nikad mi to nije palo na pamet (što nije baš pohvalno).Isprobat ću s jagodama čim nađem dobre.I slike su divne.
    I ja sam danas objavila post s limunadom ali glavna tema su ipak bile kocke leda ( naravno s papirića od prošle godine).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja limunada je fantastična! Kockice leda su stvarno dekorativne, odlična ideja :)

      Izbriši
  13. Limunada mi je onako rashladjena najbolji napitak. Sa jagodama mora da je super, uopšte mi nije ni palo na pamet da je mogu praviti sa drugim voćem,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Limunada je očito svima na ljestvici najdražih pića :) Kako i ne bi bila! :)

      Izbriši
  14. Ovo je osvježavajući, zdravo, pun vitamina... odlična ideja za ljeto. I da samo ponovim što su drugi rekli, svaka čast za uložen trud oko slike :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Slažem se u potpunosti da je najjednostavnije često i najbolje! Ovakvu limunadu bih mogla piti svaki dan, a jagode su i meni najdraže voće :) Fotografije su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja hvala ti puno :)
      Jagode su čini mi se voće br. 1 :)

      Izbriši
  16. I did not know about your blog and is so cute!! i'm following you now, what about following eachother? :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. These are great photos, and really inspiring,

    OdgovoriIzbriši
  18. Konačno sam opet kupila fine, domaće jagode i.....napravila sam tvoju limunadu s jagodama....reći ću samo....oooodlično

    http://cookbookhooked.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago da su ju isprobala...Tu nema što ne uspjeti i to je ono najbolje :))

      Izbriši
  19. Prekrasno i vrlo jednostavno izgleda... obožavam jagode!

    Lijep pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. limunadu volim samu za sebe i to bez šećera, nisam je isprobala kombinirati sa drugim voćem, ali čini mi se da su jagode pun pogodak, evo čekam svoje za koji tjedan pa da mogu i ovo isprobati

    OdgovoriIzbriši
  21. ovo je prekrasno <3 <3 divne fotke divne čaše i podmetaci - oduševljena sam!! :*

    OdgovoriIzbriši