ponedjeljak, 21. svibnja 2012.

Panna cotta s okusom naranče, karameliziranim mangom i preljevom od jagode

Ne, nisam se posvađala s blogom :)
Imala sam prilično puno obaveza zadnja tri tjedna i svaki put kad bi sjela da napišem novi post nešto bi se drugo našlo na putu. Ali evo, recept za panna cottu je napokon došao na red!




Nedavno su nas posjetili dragi prijatelji iz Zagreba. Svaki put kad se vidimo fino jedemo, nebitno, bilo to kod nas ili kod njih... (Karmen - lava cake je bila apsolutno savršena!) Tako je bilo i ovaj put! Čim su nas obavijestili da stižu P. i ja smo počeli planirati jelovnik... Volim kuhati za ljude koji uživaju u hrani - a oni definitivno spadaju u tu kategoriju. No kako je tih dana bilo pakleno vruće nikakvo predugo stajanje za štednjakom nije dolazilo u obzir. Večera se na kraju sastojala od 3-4 vrste namaza na prepečenom kruhu, punjenim i pohanim maslinama, mini pitama s porilukom i vrganjima, salate od krastavaca s jogurtom i vrhnjem i panna cotte.

P. i ja smo veliki ljubitelji panna cotte i često ju se može naći u našem frižideru, ali ovaj put sam htjela da bude osvježavajuća pa je izbor pao na citruse : naranče i limun. Imala sam fine jagode od kojih sam, naravno, napravila preljev, i mango koji je doslovno molio da ga uključim u tu božanstvenu kombinaciju. :)
Pa i jesam!

Sastojci koji su vam potrebni su:
500 ml slatkog vrhnja
100 ml vrhnja za kuhanje
100 ml narančinog soka
Par kapi limunovog soka
Malo narančine korice
1 bourbon vanilin šećer
4 žlice šećera
1 vrećica želatine u prahu

Za preljev od jagoda :
100 grama jagoda
2 žlice šećera
3 – 4  žlice limunovog soka
Žlica ruma
Za karamelizirani mango :
150 grama manga
  2 žlice šećera

Staviti na laganu vatru zagrijavati slatko vrhnje, vrhnje za kuhanje, narančin i limunov sok, bourbon vanilin šećer, koricu naranče i šećer. Za to vrijeme želatinu u prahu pomiješati sa 6 žlica hladne vode i ostaviti da nabubri.

Paziti da vrhnje ne zavrije i miješati svo vrijeme da se otopi šećer. Kad se vrhnje zagrije ugasiti vatru i dodati želatinu koju smo prethodno otopili (desetak sekundi u mikrovalnoj ili cca pola minute na laganoj vatri). Uliti smjesu u posudice koje smo isplahnuli hladnom vodom i pustiti da malo odstoje na sobnoj tempreaturi, zatim ih premjestiti u frižider. Pustiti ih da se hlade 4 – 5 sati.

Mango izrezati na kockice, staviti ga na toplu tavu, dodati 2 žlice šećera i lagano zagrijavati dok se šećer ne počne topiti i ''omatati'' oko kockica manga. Miješati kuhačom dok se se mango ne karamelizira i potom ugasiti. Jagode staviti kuhati na laganu vatru sa žlicom ruma, 2 žlice šećera i 3 – 4  žlice limunovog soka i pustiti da kuha dok se tekućina ne reducira, a jagode i umak ne postanu pomalo ljepljivi.  


Na ohlađenu panna cottu staviti žlicu karameliziranog manga, preliti sa dvije žlice umaka od jagoda i uživati u divnoj, osvježavajućoj slastici, idealnoj za nadolazeće ljetne dane :) 

32 komentara:

  1. Fantasticno izgleda, sve sto ja volim :) Predivna je prezentacija, super su mi bijele kasicice ili zdjelice, ne znam kako ih nazvati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žličice - malene su dosta, nebi se mogle nazvati zdjelicama :)

      Izbriši
  2. apsolutno prekrasne efektne i čiste fotografije, a moram pohvaliti i divan i neobičan recept, koji svakako planiram isprobati, oduševila me kombinacija manga i jagoda sa pannacottom! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      kako neobično, meni baš ove fotografije pomalo...idu na živce :)
      Bilo bi mi drago da isprobaš - ti bi zasigurno dodala i nešto svoje, kako to obično biva :)

      Izbriši
  3. wow :) izgleda nestavrno! I fotke su genijalne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepo sve od fotkica do ovoga deserta koji po sastojcima djeluje apsolutno kraljevski:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam panna cottu, a tvoji dodaci su mmm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pitam se ima li netko tko ne voli panna cottu :)
      Hvala ti!

      Izbriši
  6. Ova kombinacija izgleda jako zanimljivo.Isprobat ću čim stignem. Slike su baš dobre :)

    OdgovoriIzbriši
  7. odlicna kombinacija sastojaka. a fotke su prekrasne :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Panna cottu obožavam, kombinacija sa jagodama i mangom mi je nešto novo. Vrijedi probati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Panna cotta je jedna od mojih omiljenih deserta. Ova izgleda jako privlačno i ukusno :):

    OdgovoriIzbriši
  10. Divota... Panna cotta sa ovom kombinacijom-loodilo!
    Super je meni sto ste ti i Pedja pripremili! Jako sve dobro zvuči, pogotovo oni mini tartovi sa vrganjima i prazilukom. A tek punjene masline.
    Aaaa gladna saaam!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna je , dodatak ruma u sos od jagoda i karamelizovani mango mi se mnogo dopadaju.
    Prva slika je predobra.

    OdgovoriIzbriši
  12. Volim panakotu i definitivno cu je praviti cini mi se u casama...najlepse izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, zaista izgleda dekorativno ovako sa par slojeva :)

      Izbriši
  13. Nisam je nikada pravila a volim je, mada mi je draza u 'izvrnutoj varijanti'. :D Ipak, ovako servirana u casama izgleda fenomenalno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je draža u ''izvrnutoj varijanti'' ali kako uvijek radim takvu odlučila sam malo promijeniti način serviranja :)

      Izbriši
  14. Ovo je nesto bas posebno lepo, a tek kombinacija sastojaka~~)
    Fotke su isto odlicne!!
    Drago mi je sto postoje ovakvi ukusni blogovi!!~~))

    OdgovoriIzbriši