četvrtak, 2. veljače 2012.

Ajme koliko nas je! : tema :

Hvala divnoj Tamari sa bloga Bite my cake što mi je proslijedila palicu za ovaj mjesec u igri ''Ajme koliko nas je!''. Zahvaljujući odličnoj temi koju je Tamara prošli mjesec zadala, ohrabrila sam se i prvi put sudjelovala u igri :)
 ***
Ispričavam se  što mi je trebalo malo vremena da odlučim koja će biti nova tema. Pregledavajući prošle teme i domaćine samo sam se dovela u stanje di više pooojma nisam imala koja je namirnica već bila zastupljena, pa sam ja odlučila u skladu sa svojom životnom filozofijom u zadnje vrijeme, biti organizirana i napraviti tablicu sa popisom domaćina i namirnica (zajedno sa linkovima). Ukoliko kome zatreba - pošaljem na mail :)

Nego...prijeđimo na ono bitno!
Tema za veljaču je : kruška.




Kruška mi je jako drago voće, i nerado priznajem da je još uvijek pomalo zapostavljena u mojoj kuhinji. No, to će se sigurno promijeniti! Ono što me kod kruške uvijek iznova oduševi je njena sposobnost da se uklopi :) U slatkoj ili slanoj kombinaciji - sasvim svejedno - kruška uvijek, doslovno zablista :) Nadam se da vam se tema sviđa i s veseljem iščekujem sve vaše radove :) 

Fotografije, vaše ime i link na objavljeni recept mi šaljite na mail adresu : ana.surac@gmail.com

Želim vam puno uspjeha u kuhinji :)

23 komentara:

  1. Mnogo sam zadovoljna izborom teme, kao da si mene pitala. Već znam šta ću da pravim i vrlo brzo ćeš dobiti prijavu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bolje nije moglo :) Mislim da je ovo definitivno krug koji neću propustiti - kruške su moje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam ti na ulozi domaćice ! Razveselila si me odličnom temom, kruške su mi baš zanimljive i sigurna sam da će i ovo biti jedan zanimljiv krug igrice !

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična tema i kod mene jako malo zastupljena a tako je dobra kad se sljubi i s slatkim i s slanim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zadnja dva kruga sam propustila i zato se sad jako veselim što si odabrala kruške - obožavam ih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Domaćice, čestitam još jednom i bravo za tablicu, mislim da će uvelike pomoći budućim domaćicama. Tema je izrvsna, bravo za izbor!

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitam na izboru domaćice i na izboru teme! Zanimljiva tema i sada naprijed!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke! Kruška je fenomenalna namirnica. Odlična tema.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke! Dopada mi se nova namirnica, odličan izbor.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kruške su moje omiljeno voće, ali moram priznati da ih ne koristim baš pri spremanju puno, za razliku koliko ih jedem onako sveže. Sviđa mi se tema, te se nadam da ću nešto iskopati i za ovu priliku. Čestitke na ulozi nove domaćice.

    OdgovoriIzbriši
  11. super tema :D kao da si me pitala ... već imam ideju :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Super...ucestvovacu po prvi put!

    OdgovoriIzbriši
  13. super, veselim se novim sudionicima, pogotovo jer sam i sama prvi put sudjelovala prošli mjesec :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajme sta cu sa kruskom?! lol
    Salim se, smislicu nesto.
    Cestitam ti na izboru za ovomesecnu domacicu i radujem se sto sam pronasla novi blog! :)
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  15. Domaćice, tebi još jednom čestitke ;)
    Kruške, super!

    OdgovoriIzbriši
  16. drage moje, super su mi vaše reakcije na ovomjesečnu temu.
    Sve sam se mislila hoće li vam se svidjeti ili ne, i drago mi je da prolazi ovako dobro :)

    Nadam se da će i odaziv biti velik :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Pa di kruška, imam 3 kruške i nove silikonske kalupe koje želim sutra iskoristiti x) Željno iščekujem recepte...

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke novoj domaćici. Odlična tema, jer kruške obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  19. Cestitam,tema je super volim jako kruske..

    OdgovoriIzbriši
  20. nekako zapinjem s kuhanjem za blog u zadnje vrijeme i tek sam sad shvatila da mi je skoro promaklo da si upravo ti domacica ovomjesecne igre :). kruska je odlicna tema ali ja mogu poslati samo jedan poprilicno stari recept jer novi vise ne stignem napraviti.

    Mare

    http://kuharicazadjecu.blog.hr

    OdgovoriIzbriši