nedjelja, 24. travnja 2011.

Uskršnje radosti..

Ovo je prvi Uskrs koji ne provodim u svom gradu - Zadru, ali je on ove godine na neki način došao k meni, i to u obliku jednog divnog paketa koji je s mnogo pažnje zapakirala moja najdraža - mama :)

U paketu se se našle njene savršene pogače koje se doslovno tope u ustima, korica je hrskava, prekrasno izgledaju..nekoliko jaja, malo šunke (sasvim dovoljno za nas dvoje :)), bajame u cukru, keksići s vanilijom, svježe ubran ružmarin, maslinova grančica..

A stigla mi je i posebna pošiljka od babe i dida..banak koji je valjda približno moje godište, koji je u moj stan unio onaj duh njihovog dvora..dido ga je još malo učvrstio, ništa drugo nije promijenio jer sam mu zabranila :)
zauzeo je posebno mjesto u mojoj kuhinji,..i posebno mjesto na sljedećoj fotografiji :)

Svima vam želim sretan Uskrs, da ga provedete onako kako želite, s dragim ljudima i u veseloj atmosferi.

p.s. hvala ti mama još jednom! :))

2 komentara:

  1. Predivna fotka i još ljepši sadržaj paketa! Sretan ti Uskrs draga Ana! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan Uskrs draga Ana!
    Fotka je zbilja prekrasna kao i ove deliciji na njoj. :)

    OdgovoriIzbriši